جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آموزش وردپرس | دوره جامع آموزش طراحي سايت با وردپرس

كسب و كار اينترنتي را در اين بلاگ مورد بررسي قرار مي دهيم و آموزش هاي حوزه تجارت آنلاين را منتشر خواهيم كرد

آموزش وردپرس | دوره جامع آموزش طراحي سايت با وردپرس

۱۷۰ بازديد

آموزش وردپرس

آموزش وردپرس :
وردپرس يك سيستم سايت ساز و يك مديريت محتواي كاملا رايگان و فوق العاده و در عين حال حرفه‌اي است كه با استفاده از آن مي‌توانيد انواع مختلفي از وبسايت ها اعم از آموزشي، خبري، شركتي، نمونه كار، مجله اي، شخصي، خبري و فروشگاهي و كلي سايت هاي متنوع ديگر را ساخت. يعني خيلي راحت مي‌توانيد با پرداخت هزينه هاست و دامنه، سايت خود را بسازيد فقط لازم است كمي زمان بگذاريد و آموزش وردپرس را ياد بگيريد.

آموزش وردپرس​

آيا مي‌دانيد نصب و راه‌اندازي وردپرس چگونه است و چقدر زمان مي‌برد تا اين مراحل طي شود؟ شايد باور نكنيد اما به راحتي و تنها در ۵ دقيقه مي‌توانيد يك سايت وردپرسي را بصورت پيش‌فرض راه‌اندازي كنيد. وردپرس يك CMS (سيستم مديريت محتوا) منعطف و پويا است كه تقريبا از تمامي زبان‌هاي دنيا پشتيباني مي‌كند. بنابراين شما نيز در مراحل اوليه نصب، مي‌توانيد با انتخاب زبان مورد نظر آن را براي فارسي بومي‌سازي كنيد. در صورتيكه در گذشته لازم بود حتما وردپرس فارسي را دانلود و نصب كنيد اما ديگر چنين خبري نيست! براي اينكه بتوانيد راحت‌تر با وردپرس كار كنيد آموزش وردپرس را برايتان در قالب يك دوره جامع طراحي سايت بدون كدنويسي كاملا رايگان آماده كرديم. با مراجعه و مشاهده جلسات اين دوره به شما قول مي‌دهم بتوانيد يك سايت حرفه اي مطابق با سلايق و نيازهاي خود را راه اندازي كنيد. اينگونه ديگر نياز به صرف هزينه و وابستگي به طراحان نداريد.

دوره طراحي سايت بدون كدنويسي با وردپرس

هر روز تعداد افراد علاقمند به يادگيري وردپرس، بيشتر و بيشتر مي‌شود اما دليلش چي مي‌تواند باشد؟ در سال‌هاي اخير، وردپرس تبديل به محبوب‌ترين ابزار براي طراحي و ساخت وب سايت در جهان شده است و اين امر باعث شده تا متخصصين و كارآفرينان حوزه‌هاي مختلف به دنبال يادگيري كار با وردپرس باشند تا بتوانند حرفه‌ي خود را به سطح ديگري از بازار ارائه دهند.

وردپرس يك سيستم مديريت محتوا است، يعني ابزاري است كه با آن مي‌توانيد يك وب سايت يا بلاگ بسازيد و خدمات يا محصولاتتان را در اينترنت به اشتراك بگذاريد. علاوه بر اين‌ها شما هيچوقت براي اضافه كردن يك ويژگي منحصربفرد در سايت خود، نياز به برنامه نويسي نداريد و به راحتي با نصب يك افزونه مي‌توانيد اين ويژگي‌ها را درسايت خود داشته باشيد. افزونه‌ها روزانه توسط هزاران نفر در سراسر جهان آپديت مي‌شوند و بهبود مي‌يابند كه بدين معني است سايت شما با بروزترين ويژگي‌هاي روز دنيا پيش خواهيد رفت.

وردپرس ويژگي‌هاي فوق العاده‌اي دارد كه شامل موارد زير است:

  1. wordpress رايگان است و بطور گسترده در سراسر جهان از آن استفاده مي‌كنند.
  2. مداوم در حال بروزرساني براي بهبود هرچه بيشتر پلتفرم،به لطف جامعه‌اي گسترده كه وقتشان را داوطلبانه ميگذارند تا ما بتوانيم به خوبي از اين ابزار فوق العاده استفاده كنيم.
  3. راحتي كار با آن:بنابر اين هر كسي ميتواند يادبيگرد چگونه سايت يا بلاگ خودش را طراحي و مديريت كند.
  4. كاملا ميتواند شخصي سازي بشه چه از لحاظ ديزاين و كاركرد.
  5. نكته خيلي مهم اينه كه SEO friendly هست،يعني وب سايتي كه با وردپرس راه اندازي شده، اگر اصول سئو رعايت بشه به راحتي در موتور هاي جستجو رتبه گيري ميكند.

در دوره استثنايي آموزش وردپرس، تمام جزئيات نصب،اجرا و مديريت و راه اندازي يك سايت وردپرس كاملا حرفه اي بصورت كاملا عملي نشان داده شده تا هر كسي بعد از ديدن اين دوره بتواند سايت خود را راه اندازي و مديريت كند.

چرا وردپرس؟

حال كه در مورد وردپرس و امكانات آن صحبت كرديم، نوبت به آن مي‌رسد كه بپرسيم چرا وردپرس؟ اصلا به چه علت از وردپرس استفاده كنيم؟ تنها خبري كه مي‌تواند شما را قانع كند، آماري است كه از وردپرس در دسترس است:

  • تا كنون بيش از ۷۴٫۶ ميليون سايت با وردپرس راه اندازي شده است
  • در گوگل ماهانه ۳۷ ميليون بار وردپرس و كلمات مرتبط با آن جستجو ميشود
  • وردپرس به ۴۰ زبان برتر دنيا از جمله زبان شيرين فارسي ترجمه شده است
  • ۲۲% سايت هاي مطرح خبري جهان با وردپرس راه اندازي شده است
  • تاكنون بيش از ۹۹ بار وردپرس سيستم خود را به روز كرده است
  • بيش از ۲۹,۰۰۰ افزونه براي وردپرس تا به امروز به وجود آمده است
  • ۴۸ سايت از بين ۱۰۰ وبلاگ برتر دنيا با وردپرس مديريت ميشود
  • و در نهايت وردپرس محبوبترين CMS بين بازاريابان مطرح جهان انتخاب شده است!

اينها را در آموزش وردپرس گفتيم تا شما را با ساده‌ترين و بهترين سيستم مديريت محتواي دنيا كه داراي تعداد نامحدودي افزونه وردپرس و قالب وردپرس است، آشنا كنيم. وقتي مي‌توانيد خودتان يك سايت حرفه‌اي بسازيد، دليلي براي صرف هزينه و وقت و سپردن آن به ديگران نخواهيد داشت.

همچنين براي افرادي كه به دنبال اطلاعات بيشتري هستند و مي‌خواهند اطلاعات جامع‌تري را دريافت كنند مي‌توانند از مقالات آموزش وردپرس از ابتدا و آموزش ووكامرس ، امنيت وردپرس و توابع وردپرس استفاده كنند.

منابع :

آموزش وردپرس

وردپرس

آموزش صفرتاصد وردپرس

wpbeginner

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.