یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آموزش طراحي سايت بدون كدنويسي با افزونه المنتور

كسب و كار اينترنتي را در اين بلاگ مورد بررسي قرار مي دهيم و آموزش هاي حوزه تجارت آنلاين را منتشر خواهيم كرد

آموزش طراحي سايت بدون كدنويسي با افزونه المنتور

۲۶۶ بازديد

آموزش المنتور

باآموزش المنتور و فراگيري كاربرد هاي عناصر المنتور مي‌توانيد تمام بخش‌هاي وب‌سايت را بدون هيچ محدوديتي طراحي كنيد. سرعت طراحي و بارگذاري صفحات در المنتور با هيچ افزونه‌اي مقايسه‌شدني نيست و زمان لازم براي طراحي را بسيار كاهش مي‌دهد. پس كاربران مي‌توانند از ساخت وب‌سايت اصولي با ويژگي‌هاي خاص طراحي لذت ببرند و در زمان صرفه‌جويي كنند.

تمامي كاربران حتي افرادي كه با برنامه‌نويسي آشنايي ندارند، مي‌توانند با آموزش افزونه المنتور تمامي برگه‌هاي وب‌سايت را بدون حتي يك خط كدنويسي طراحي كنند. بااين‌حال، افزونه المنتور  فقط براي افراد مبتدي نيست و افزونه‌اي كاملا متن‌باز (Open Source) است و  افراد حرفه‌اي يا توسعه‌دهندگان هم ميتوانند با آموزش پلاگين المنتور اين امكان را براي خود فراهم كنند  تا بتوانند براي اصلاح ظاهري عناصر از كدهاي CSS اختصاصي خود استفاده كنند. و از يك سايت حرفه اي  با بخش هاي كاملا سفارشي لذت ببرند.

يادگيري المنتور

آموزش المنتور و يا طراحي يك وب سايت با المنتور به زعم بعضي از افراد در مقابل يادگيري برنامه نويسي و طراحي وب سايت با روش هاي سنتي مي باشد. اما نكته حائز اهميت اين است كه آموزش المنتور نه تنها در مقابل اين روش هاي سنتي است بلكه بستري كاملا آماده براي افرادي است كه مهارت كامل در برنامه نويس را دارند. به گونه اي كه افراد حرفه اي مي توانند در كمترين زمان ممكن تمامي ايده ها و خلاقيت هاي خود را خلق كنند.

و افراد مبتدي نيز اين موقعيت را پيدا مي كنند به تنهايي تمامي موارد يك وب سايت را ايجاد كنند, پس المنتور بستري را فراهم كرده است كه مناسب حرفه اي ها و افزادي مي باشد كه آشنايي چنداني به دنياي وب ندارند. اما نظر مجموعه ايران المنتور اين است كه افزونه المنتور انتقلابي است در عرصه طراحي وب سايت و روشي نوين است براي صرفه جويي در زمان بدون نياز به چالش هاي سنتي و دغدغه هاي قديمي طراحي وب مي باشد. پس تمامي افراد ي توانند با آموزش المنتور و فراگيري آموزش هاي اختصاصي وب سايت ايران المنتور مهارت كافي را كسب كنند.

منبع : دوره طراحي سايت با المنتور از وبكيما
براي آموزش المنتور به صورت ويديويي و از صفر تا صد به آكادمي وبكيما مراجعه كنيد.
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور
آموزش المنتور

آموزش المنتور

آموزش المنتور

آموزش المنتور

آموزش طراحي سايت با المنتور

كار با المنتور

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.